MUSTIKA POCONG PUTIH

Di Emas Kawinkan Mustika Pocong Putih.
MUSTIKA POCONG PUTIH INI MERUPAKAN MUSTIKA BERTUAH YANG DI PEROLEH MASTER EYANG COMBOR DI MAKAM KERAMAT DAERAH PONOROGO, JAWA TIMUR, INDONESIA. MUSTIKA INI DI HUNI SESOSOK KHODAM YANG SANGAT GANAS, MENURUT MASTER EYANG COMBOR KHODAM TERSEBUT ADALAH PENDEKAR SAKTI MANDRAGUNA YANG BERNAMA KYAI BRAJAMUSTI.
TUAH DAN FUNGSI MUSTIKA POCONG PUTIH INI DI ANTARANYA :
1. PUKULAN MAUT KETIKA TERDESAK ( HISAP NAFAS DALAM DALAM KERASKAN SELURUH TUBUH DAN PUKULKAN KE LAWAN DENGAN BERSAMAAN MENGELUARKAN NAFAS LEWAT HIDUNG DENGAN SEDIKIT HENTAKAN )
2. MENAHAN PUKULAN BENDA TUMPUL ( HISAP NAFAS DALAM DALAM TAHAN DAN KERASKAN TUBUH , TAHAN NAFAS SEMAMPUNYA , GUNAKAN KESEMPATAN MENYERANG DENGAN PUKULAN MAUT JIKA ADA KESEMPATAN , JIKA TIDAK ADA KESEMPATAN DIKARENAKAN SUDAH TIDAK TAHAN MENAHAN NAFAS LEBIH PANJANG ATAU MUSUH TERLALU BANYAK BISA MENGGUNAKAN ALTERNATIF LAIN UNTUK MENGHINDAR DULU )
3. GERTAKAN MELUMPUHKAN MENTAL , HATI DAN PERASAAN LAWAN SAMPAI DOWN ( HISAP NAFAS DALAM DALAM , KERASKAN PERUT DAN GERTAKAN SUARA SEKERAS MUNGKIN DENGAN SEBUAH KATA YANG MENGGERTAK )
4. AURA BERLAPIS , JIKA DILIHAT OLEH ORANG YANG AKAN MELAKUKAN TINDAK KEJAHATAN KE ANDA MAKA AURA TERSEBUT AKAN MEMBENTUK LAPISAN YANG AKAN KUAT , YANG AKAN MENGGETARKAN HATI LAWAN DAN AKAN MENGURUNGKAN NIATNYA
5. AURA WIBAWA TINGKAT TINGGI
6. SILAT GHAIB AKTIF KETIKA KEADAAN TERDESAK DAN TANPA SADAR BISA MELAKUKAN PEMBELAAN DIRI YANG LUAR BIASA ( HISAP NAFAS DALAM DALAM DAN IKUTI ARAH EMOSI MEMUNCAK )
7. PENUNDUK LAWAN MUTLAK ( HISAP NAFAS , ARAHKAN UJUNG JARI KEMATA LAWAN DAN TATAP MATA LAWAN )
8. KHARIMA MAKSIMAL DALAM DIRI
9. PEMBANGKIT POWER TENAGA DALAM 3x LIPAT
10. MENAMBAH STAMINA MAKSIMAL
11. AJI BRAJAMUSTI.
MUSTIKA POCONG PUTIH DARI MASTER EYANG COMBOR SUDAH DI
SELARASKAN KHUSUS SEHINGGA TUAH YANG TERKANDUNG BERFUNGSI MAKSIMAL DENGAN JAMINAN TANPA EFEK NEGATIF DAN AMAN UNTUK DI RAWAT .
YANG PERLU KITA INGAT MUSTIKA POCONG PUTIH INI HANYA PERANTARA SEGALA SESUATU ATAS IZIN ALLAH SWT. Mustika Pocong Putih ini aman untuk di rawat sebagai azimat, serta tidak ada pantangan dan tidak ada efek samping apapun, cara perawatan cukup dioles dengan Minyak Misik Hitam atau minyak mistik non alkohol….